• Inici
  • Contacte

Segon GESSI Pizza Day

Introduïda: 27-10-2014
El dia 11 de novembre, de 12 a 14h a l'Aula Àgora (situada a peu de la Plaça de Telecos), el grup de recerca GESSI (Grup d'Enginyeria de Software i Serveis ) organitza el Segon GESSI Pizza Day.
Se’t posa la pell de gallina cada vegada que sents la paraula “computació basada en serveis”, “arquitectura del software”, “enginyeria de requisits” o “software com a servei”? Estàs buscant un Projecte Final de Carrera, Treball Final de Grau o Treball Final de Màster per fer? Fins i tot penses en una Tesi Doctoral? T’agradaria col·laborar en un grup de recerca i eventualment participar en algun projecte d’investigació? Si respons “mmhhh..., sí, sí!” a alguna de les preguntes anteriors, segueix llegint.

El dia 11 de novembre, de 12 a 14h a l'Aula Àgora (situada a peu de la Plaça de Telecos), el grup de recerca GESSI (Grup d'Enginyeria de Software i Serveis ) organitza el Segon GESSI Pizza Day amb la intenció d'oferir un marc de trobada entre els estudiants que esteu en alguna de les situacions anteriors i els membres de GESSI.

Durant la trobada, els membres del grup GESSI us presentarem els temes en què estem treballant, els projectes en què participem i les possibilitats de col·laboració que hem identificat. Per a que participeu en aquest esdeveniment en un estat d’ànim adequat, l’amenitzarem amb un càtering de pizza i begudes (no alcohòliques, per descomptat) que us permeti resistir l’allau científica sense minva de les vostres forces físiques.

Decidiu-vos a assistir-hi!!

Cal que ompliu el formulari que trobareu a: GESSI Pizza Day (Formulari
d’Inscripció
) abans del dilluns 10 de novembre.

Més informació sobre GESSI a: Web GESSI

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS