Saltar al contingut Menu
  • Informació
  • Contacte
  • Mapa

XI edició del premi Treelogic a l'esperit innovador

Introduïda: 07-02-2017
Si ets estudiant universitari o has obtingut recentment la titulació participa al Premi Treelogic a l'Esperit Innovador.
El Premi Treelogic a l'Esperit Innovador és una iniciativa que Treelogic convoca anualment i que té per objectiu reconèixer, estimular i difondre, la iniciativa innovadora dels estudiants universitaris.

En aquesta nova edició es busquen idees innovadores d’utilització conjunta o integració de Tecnologies de la Informació i Comunicacions que resolguin problemes reals en un sector identificat.

Qui pot participar? Per poder participar en el premi l’únic requisit necessari és estar matriculat en alguna universitat (espanyola o estrangera) en el moment de la realització de la proposta o haver obtingut la titulació recentment i estar en disposició de poder acreditar documentalment. Els estudiants també podran presentar el seu Treball de Fi de Grau, Projecte Fi de Carrera o Fi de Màster així com la seva tesi doctoral si s’ajusta a les bases.

Què pots guanyar? 4.000 euros i un diploma acreditatiu.

La data límit de presentació de sol·licituds són les zero hores del dia 18 març 2017. Consulta les Bases de la XI Edició del Premi Treelogic a l’Esperit Innovador.

>> https://www.premiotreelogic.com/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS