• Inici
  • Informació
  • Contacte

Benvinguda a nous estudiants. Lliurament de premis

Introduïda: 07-09-2011
Lliurament dels Premis Cercle Fiber als tres millors expedients de la Fase Inicial i Pas de l'Equador 2010-2011
El 6 de setembre hem celebrat l'acte de benvinguda a la FIB als nous estudiants del curs 2011-2012.

La Degana i la Vicedegana Cap d’Estudis de la Fase Inicial van fer una xerrada sobre el funcionament i la docència a la Facultat i es van entregar els Premis Cercle Fiber als tres millors expedients de la Fase Inicial 2010-2011 i els premis Everis als 5 millors expedients “Pas de l’Equador”, dotats amb 1.000 Euros cadascun d’ells.

Els guanyadors han estat:

Millors expedients de la Fase Inicial. Cercle Fiber

Otger Rogla Pujalt