• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vine d'excursió a Castres!

Introduïda: 14-07-2015
Ets estudiant del GEI, t'atrau el món de la salut i t'agradaria fer la doble titulació a l'École d'Ingénieurs ISIS, Castres, França però no t'atreveixes perquè no saps de què va ni què t'espera? Doncs apunta't per anar el proper setembre a visitar les instal·lacions de l'escola francesa i conèixer-la de primera mà!
Per fer boca, mira el potent entorn tecnològic d’aquesta escola: el Castres-Mazamet Technopole.

No t’adormis i envia un correu a:
- rel.int@fib.upc.edu,
- abans del 6 de setembre (inclòs),
- amb assumpte ‘Vull anar a Castres’ i
- amb les teves dades personals (nom complet, dni, correu electrònic, telèfon), quina especialitat estàs cursant/cursaràs, quin és el teu nivell de francès i per què vols fer la doble titulació.

Important:
- Places molt limitades.
- Es tindrà en compte l’ordre d’inscripció.
- Les despeses de trasllat i allotjament estan cobertes per l’Euroregió Pirineus Mediterrània.
- Si passes el procés de selecció rebràs un correu amb tots els detalls del viatge (dates per confirmar: del 23 al 25 de setembre) i només caldrà que confirmis la teva participació i preparis la maleta!

l'École d'Ingénieurs ISIS

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS