• Inici
  • Contacte

Imagine Cup 2012

Introduïda: 08-11-2011
Imagine Cup, la competició per a universitaris impulsada per Microsoft, recolçada per la UNESCO, i que premia les propostes més creatives i originals en las què la tecnologia s'aplica a la resolució de problemes del món real.
En aquests 10 anys, Imagine Cup ha crescut fins a convertir-se en una competició veritablement global. A l'any 2003, va convocar a 1.000 estudiants de 25 països que van competir a nivell local i l'any 2009, van participar més de 300.000 estudiants de 142 països. Per les xifres que té Imagine Cup pot considerar-se, sense cap mena de dubte,  com la Copa del Món del Software.

Però a més a més del poder de convocatòria de Imagine Cup, són destacables els objectius que promou: solucionar problemes del món real, que afecten a persones que podem tenir molt a prop.

En concret, els objectius són els següents:
  • Erradicar la pobresa extrema i la fam
  • Educació Universal
  • Igualtat entre els gèneres