• Inici
  • Informació
  • Contacte

Serveis informātics aturats com a mesura d'estalvi durant el mes d'agost de 2014

Introduïda: 29-07-2014
Des del 4 d'agost a les 10:00 i fins al dia 27 d'agost a les 11:00, només funcionaran el Racķ, la web, el correu i un conjunt reduīt de serveis informātics. Consulteu el detall dels serveis.
D’acord amb les mesures d’estalvi i  de contenció pressupostària, a partir del 4 d'agost a les 10:00 i fins al dia 27 d'agost a les 11:00, aturarem tots els serveis informàtics que es presten des de l’inLab FIB tret dels següents que romandran operatius durant el mes d’agost de 2014:
  • Correu electrònic i webmail d’estudiants, PAS i equip deganal de la FIB
  • Web i Racó
  • VPN  i SVN
  • Lotus Notes
  • Altres serveis necessaris per garantir la disponibilitat i seguretat  dels serveis anteriors (DNS, LDAP, tallafocs, etc.).

La resta de serveis (tots els servidors de docència, bases de dades, wikis, webs assignatures etc.) romandran aturats  de cara a minimitzar el consum elèctric i la necessitat de disposar de personal de serveis mínims durant el mes d’agost.

Lamentem les molèsties que us pugui ocasionar i restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment al respecte.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil