• Inici
  • Contacte

Seminari Crear el teu FUTUR

Introduïda: 25-02-2016
Si ets estudiant del GEI o de les enginyeries aprofita la nova edició del seminari "Crear el teu futur: un simple treball o la teva autèntica passió" i aconsegueix 2 ECTS (crèdits optatius). Amb aquest seminari descobriràs com combinar treball i passió.
Dates de matrícula: Fins el 30 de maig de 2016, inclòs.

El seminari serà impartit conjuntament amb l'ETSETB, raó per la qual el nombre de places és molt limitat.

Dates: del 27 de juny a l’1 de juliol de 2016

Horari:
- Grup 10 de 9:00 a 13:00
- Grup 20 de 15:00 a 19:00

Lloc: Aula Multimèdia de l’edifici B3

Contingut

La matrícula es realitzarà presencialment a la Secretaria Acadèmica de la FIB sense ordre preestablert de matrícula i fins que s'exhaureixin les places disponibles.

Comentaris d'estudiants d'edicions anteriors.
"El seminari va ser molt interessant, una gran oportunitat per plantejar-se el futur amb uns altres ulls, i conèixer altres punts de vista de la resta de participants. Van ser un dies molt fructífers i el recomanaria a tothom, sempre que se'l prengui seriosament, ja que no és un seminari d'anar a escoltar i marxar sense haver de reflexionar després de les sessions." G.R.P.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil