• Inici
  • Contacte

Hackathon CCMA

Introduïda: 26-03-2014
Els dies 2 i 3 de maig de 2014 tindrà lloc el primer Hackathon CCMA: una jornada de 24 hores sense interrupció dedicades al desenvolupament de projectes interactius.
El repte del Hackathon CCMA és la creació de projectes que vinculin els dispositius mòbils amb la TV connectada.
Els participants tindran accés a diverses eines, APIs i bases de dades per tal de poder conceptualitzar i desenvolupar algun servei que explori les possibilitats de la televisió interactiva i multi-pantalla. L’únic requisit és que els projectes vinculin d’alguna manera la pantalla del televisor amb la pantalla del mòbil o tauleta.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil