• Inici
  • Informació
  • Contacte

Fes-te amb el club d'esports de la FIB

Introduïda: 06-06-2016
El club d'esports de la FIB és en perill d'extinció. La junta del CEFIB necessita un relleu de forma inminent. Vols tenir un despatx propi al campus on dur les tasques del club i passar les hores mortes vivint una experiència universitària totalment diferent? Vols conèixer gent nova?
Només haurieu de:
  • Organitzar activitats esportives per a la comunitat universitària.
  • Possibilitat de gestionar les inscripcions d'esports UPC.
  • Participar en l'organització dels esports de FESTAFIB.

La nova junta disposarà de tot el material necessari per a les activitats esportives, material d'oficina i ordinadors, l'estructura del club muntada i la inestimable ajuda de la junta anterior.

Ajunta un grup d'un mínim de tres amics i envia un email a cefibupc@gmail.com, i ens posarem en contacte amb vosaltres per mantenir viu a un club amb més de 30 anys d'història.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil