• Inici

Introduïda: 21-06-2016
PAE (Projecte Aplicat d'Enginyeria): Reptes definits per empresa
  • Projecte Aplicat d'Enginyeria: 6 crèdits ECTS, optativa de Grau en EI
  • Totes les especialitats. Estudiants que tinguin aprovats 180 crèdits.
  • Horari: Dilluns i Dijous de 16-18h

A partir del proper setembre 2016 la FIB oferta una nova assignatura optativa en el Grau en Enginyeria Informàtica: Projecte Aplicat d´Enginyeria (PAE). En aquesta assignatura es treballarà en equips multi-especialitat en un problema/repte definit per una empresa. El problema tindrà una naturalesa d´innovació i creativitat, l’equip d’estudiants dirigirà el projecte, l´empresa actuarà com a tutora i el professorat ajudarà a l’equip proporcionant una guia de treball. A més, els equips tindran a la seva disposició professors experts en els diferents problemes plantejats per les empreses que actuaran com a consultors.

Les següents empreses han plantejat problemes (llistat provisional):

Projectes relacionats amb les tecnologies Cloud Computing, Agile software development, seguretat, monitorització de sistemes, Internet of Things i orquestradors.

Projectes relacionats amb Machine Learning i monitorització de xarxes.

Projectes relacionats amb els projectes Open-Source: OpenDayLight i FD.IO.

Projectes relacionats amb sistemes d´alta disponibilitat i agile.

Els alumnes de grau que participaran en els equips multidisciplinaris del programa Imagine IoT i en el Challenge Based Innovation del CERN han de matricular aquesta assignatura.

S´estan negociant convenis amb les empreses per a que tot el codi generat a l´assignatura sigui open-source (Apache 2.0) i tota la documentació Creative Commons.

Pots trobar més informació al web: http://docencia.ac.upc.edu/FIB/grau/PAE/

Si tens qualsevol dubte contacta amb el coordinador Albert Cabellos (acabello@ac.upc.edu)

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil