• Inici
  • Contacte

Objectiu Mobile. ETSETB - FIB

Introduïda: 01-12-2014
Barcelona en moBIment. Forma't i aprofita les oportunitats professionals del sector Mobile
Dimecres 17 de desembre a les 12:15 a l'Espai Emprčn UPC.
Internet of Things, Desenvolupament d'Apps, Big Data, Smart Cities, Màrqueting Mobile... Saps quines són les oportunitats professionals i de negoci que t’ofereix el sector del mòbil? Inscriu-te en aquesta sessió i identifica quin pot ser el teu futur professional en el sector mobile.

Objectius:
- Donar a conèixer la tecnologia mòbil com a tecnologia disruptiva, generadora d’oportunitats.
- Concretar l’abast del sector Mobile, l’ecosistema existent a Barcelona i les seves vessants empresarials.
- Presentar els perfils professionals més demandats del sector.
- Reflexionar sobre els punts forts i les àrees de millora de cadascú en relació a les competències dels perfils professionals del sector.
- Promoure itineraris d’inserció i presentar els recursos a disposició.

Continguts:
Què entenem per sector Mobile? Quin ecosistema genera?
- Sector Mobile, oportunitats i perspectives
- Teixit empresarial, tipologia i protagonistes

Famílies i perfils professionals
- Els perfils professionals del sector Mobile:
- Identificació de l’Objectiu professional en el sector Mobile

I a partir d’ara…
- Eines i recursos per a l’orientació i l’ocupació envers el sector Mobile

Aquesta activitat és exclusiva per alumnes de l'ETSETB - FIB.

És imprescindible que portis fotocòpia del teu DNI o NIE vigent (o en el seu defecte el resguard de renovació). En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen.

Objectiu Mobile ETSETB - FIB a Barcelona Activa

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS