Saltar al contingut Menu
  • Mapa

La teva opinió és important! Ajuda'ns a encertar amb el Projecte CampusLab

Introduïda: 09-02-2017
El projecte CampusLab és una de les iniciatives Nexus24 de la UPC. El lema de Nexus24 és Innovant des de la col·laboració, i amb aquest esperit s'han concretat diverses accions.
CampusLab és una iniciativa que pretén identificar necessitats i oportunitats per transformar els Campus de la nostra universitat en laboratoris vius, on es desenvolupin projectes reals, formant equips transversals amb qualsevol persona la de comunitat que hi tingui interès, ja sigui PDI, PAS o Estudiant. Els projectes poden estar relacionats amb recerca bàsica o aplicada, així com estar relacionats amb activitat docent.

La teva opinió és important per a que aquest servei sigui realment útil. Si us plau, col.labora amb el projecte omplint aquesta breu enquesta de 6 preguntes.

Moltes gràcies per la teva col·laboració!

L’equip CampusLab (campuslab.upc.edu / campuslab@cs.upc.edu) està format per:

- Alina Avellaneda, UTG àmbit Edificació Barcelona
- Josep Manel Sabaté, Servei d’Infraestructures
- Gabriel Verdejo, Laboratori de Recerca i Desenvolupament
- Montserrat Bosch, Dept. Construccions Arquitectòniques II
- Alejandro Ramos, Consell de l’Estudiantat
- Gemma Santulària, UTG Serveis Comuns Campus Terrassa
- Jordi Segalas, Director de l’Institut de Recerca en Ciència i Tecnologies per a la Sostenibilitat

- Padrí: Sisco Vallverdú, Vicerector d’Estudiants

Si vols més informació pots contactar amb qualsevol de nosaltres. Entre tots farem de la UPC un laboratori viu!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil