• Inici
  • Contacte

Beques Nova Domus

Introduïda: 06-11-2014
Oberta la segona convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus "Nova Domus" de beques de la UE, amb Estats Units i Canadà.
En aquesta convocatòria Nova Domus, hi ha beques només per a estades. No hi ha beques per a la realització de programes d'estudis complets. Les estades acadèmiques tindran lloc a partir de mitjans del 2015. Els possibles perfils d'estades són: Doctorat, post-doc i personal.

Els candidats europeus han de tenir nacionalitat d'un dels països de les universitats europees que participen al projecte.

Nota: Abans de la presentació, les possibles estades han d'estar validades i autoritzades per la unitat UPC a la que pertany l'interessat. (En el cas d'estades de Doctorat, pel responsable del programa de Doctorat de l'estudiant.) En la fase de priorització i selecció de candidats es demanarà als responsables corresponents que confirmin aquest fet.

El termini de presentació de sol·licituds és fins al 31 de gener de 2015 28 de febrer de 2015 (ampliat el termini).

Informació a través del web Nova Domus:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil