• Inici
  • Informació
  • Contacte

Convocatòria de places de mobilitat acadèmica per marxar a la Xina

Introduïda: 25-11-2015
Si vols marxar a la Xina a fer el TFG o el TFM durant el curs 2016/17 a una de les universitats amb les quals la UPC té acords de col·laboració, s'acaba d'obrir el període per fer la sol·licitud.
L’estada serà de 6 mesos (Q1 o Q2) i es requereix un bon nivell d’anglès.

Podran prendre part en aquesta convocatòria els estudiants de la UPC matriculats en estudis oficials i al corrent de pagament de les taxes acadèmiques i que compleixin els requisits següents:
- Tenir la nacionalitat d'un dels països de la UE, o bé la residència legal a l'Estat espanyol.
- Cursar estudis de Grau, 2n cicle i/o de Màster Universitari durant el curs 2015-2016.
- Estar en disposició d'elaborar el TFG o TFM a Xina durant el 1r o 2n quadrimestre del curs 2016-2017.

A l’enllaç següent pots consultar el text de la convocatòria:
Convocatòria de places UPC-Xina per a estades d'intercanvi a d'altres universitats xineses, el curs 2016-2017. ()

Emplena l'imprès de sol·licitud, adjunta’l a la resta de documentació requerida a la convocatòria i presenta-la a l’Àrea de Relacions Internacionals de la FIB fins el 11 de gener de 2016.

ATENCIÓ: A l’hora de fer la priorització d’universitats tingues en compte que les universitats escollides han d’oferir estudis d’Informàtica.

Oficina de Mobilitat Internacional d'Estudiants (OMI)
e-mail: mob.int upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS