• Inici
  • Informació
  • Contacte

19è Congrés Internacional de l'Associació Catalana d'Intel·ligència Artificial (ACIA)

Introduïda: 25-10-2016
El Fiber José Ángel Casado Pérez, premi ACIA 2016 al millor Projecte Final de Carrera (TFG/TFM) en Intel·ligència Artificial.
Dimecres dia 19 d'octubre, durant la celebració del 19è Congrés Internacional de l’Associació Catalana d’Intel·ligència Artificial (CCIA 2016), celebrat a la UPF, a l'estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB, José Ángel Casado Pérez, li han atorgat el Premi ACIA 2016 al millor Projecte Final de Carrera (TFG/TFM) en Intel·ligència Artificial.

Títol del TFG:  "Un Buscador Intel·ligent de Viatges per a l'Argentina"

Director: Miquel Sànchez i Marrè, professor del Dept. de Ciències de la Computació i de la FIB.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil