• Inici
  • Contacte

Seminaris d'empresa 2015

Introduïda: 19-12-2014
Del 2 al 13 de febrer de 2015 organitzem la 18 edició dels Seminaris d'Empresa.
Els Seminaris d'Empresa consisteixen en un conjunt de tallers impartits per professionals d'empreses punteres del sector i que comprenen temes sobre metodologies, eines i serveis en el camp de les Tecnologies de la Informació.

Qui pot participar en els seminaris?
  • estudiants de les Enginyeries (pla 2003)
  • estudiants de Grau en Enginyeria Informàtica
  • estudiants dels Màsters Oficials de la FIB
Càrrega i valoració acadèmica:
  • estudiants de les Enginyeries, pla 2003: 1 crèdit de lliure elecció per seminari.
  • estudiants de Grau: 1 crèdit optatiu de l’itinerari “Programa Cultural 1” per la realització de dos seminaris.
  • sense reconeixement acadèmic per als estudiants dels Màsters Oficials de la FIB
La sol·licitud dels crèdits optatius, o de lliure elecció, està subjecta a l’assistència als seminaris (90%) i s’ha de fer durant el període administratiu corresponent, a través del Racó.

Període de matrícula: (a través del Racó)
  • del 8 al 24 de gener
Preu: 15 euros per seminari

La informació detallada, dels temaris i empreses que imparteixen els seminaris, la podeu trobar a la web: seminarisempresa.fib.upc.edu