• Inici
  • Informació
  • Contacte

47a convocatòria Premi de la Societat Catalana de Tecnologia (per a estudiants)

Introduïda: 24-10-2016
Convocatòria de premis de l'Institut d'Estudis Catalans (Societat Catalana de Tecnologia, Filial de l'IEC) de treballs de recerca, escrits en català, orientada a estudiants.
Com cada any, la Societat Catalana de Tecnologia ofereix un premi, per a estudiants, al millor treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre tecnologia.

Poden prendre part en aquesta convocatòria estudiants universitaris i titulats des de l’1 de febrer de 2012.

Els treballs han d’ésser inèdits i redactats en català.

La dotació del premi és de mil euros (1.000 €) i la persona premiada rebrà un diploma acreditatiu.

La Societat Catalana de Tecnologia publicarà un resum del treball premiat en la Revista de Tecnologia.

Termini d’admissió de candidatures: 30 de novembre de 2016, a les 13 hores.

Acte públic de lliurament a la seu de l’IEC: abril 2017

>> http://premis.iec.cat/premis/premis_un.asp?id=40