• Inici
  • Contacte

Talentum Startups de Telefónica i elBulliFoundation busquen talent a la UPC

Introduïda: 23-02-2015
El xef Ferran Adrià i el seu equip participaran en la presentació de la convocatòria de beques per participar al projecte elBulli Lab, que tindrà lloc el proper dia 2 de març, a les 16.30 hores, al Campus Nord de la UPC.
Talentum Startups busca joves amb perfils tècnics interessats en l’actualitat tecnològica que vulguin participar en l’impuls d’aquest projecte emmarcat en elBulliFoundation. Els estudiants i titulats seleccionats treballaran juntament amb el cuiner Ferran Adrià i el seu equip, i podran optar a una de les vuit beques que es convoquen, destinades a estudiants i titulats de la UPC i de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Font: Sala de premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS