• Inici
  • Informació
  • Contacte

Focus group "Dona, Cičncia i Tecnologia"

Introduïda: 26-03-2015
La Degana de la FIB, Núria Castell, ha participat el passat dia 23 de març en el focus group "Dona, Cičncia i Tecnologia" organitzat pel Parlament de Catalunya.
Participants:
  • Sra. Núria Salán, professora del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica de la UPC i Coordinadora del Programa de Gènere.
  • Dra. Cristina Manuel, investigadora científica del CSIC i de l’IEEC (Institut d’Estudis Espacials de Catalunya), doctora en Física especialitzada en física teòrica.
  • Sra. Dacha Atienza, cap de Col·leccions, Recerca i Documentació del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
  • Dra. Neus Martínez Abadías, investigadora postdoctoral en el Centre de Regulació Genòmica del Parc de Recerca Biomèdica (CRG) de Barcelona.
  • Sra. Anna Pujol, arquitecta, enginyera tècnica industrial i llicenciada en Belles Arts (Barcelona).
  • Sra. Rosa Vela, mestra, professora de ciències experimentals, exdirectora de l’IES Vallès Oriental, formadora de formadors i coordinadora del grup de treball GAC en alumnes d’altes capacitats. Intervenció educativa en el marc inclusiu de l’ICE de la UB.
  • Il·lma. Sra. Núria Castell, degana de la Facultat d’Informàtica de la UPC
  • Il·lma. Sra. M. Cinta Pastor, vici degana del Col·legi d’Enginyers de Barcelona i directora tècnica del laboratori Dr. Oliver Rodés
  • Sra. Eva Blanco, responsable de Comunicació i RP d’HP Barcelona
  • Sra. Anna Mercadé, directora de l’Observatori Dona, Empresa Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona