• Inici
  • Informació
  • Contacte

HackUPC busca nous organitzadors!

Introduïda: 15-04-2016
Després de l'exitosa primera edició, HackUPC obra les portes a tots els estudiants de la UPC per formar part de l'equip encarregat de l'organització. Estem buscant estudiants apassionats per la tecnologia, capaços d'assumir responsabilitats en diferents àmbits. No cal experiència prèvia!
APPLY HERE: https://hackersatupc.typeform.com/to/girjDG

El procés consistirà en omplir un formulari i unes entrevistes posteriors. Organitzarem unes xerrades informatives on s'explicarà tot el procés en detall, els diferents rols dins l'equip i les experiències viscudes durant l'organització de la primera edició. A les dues xerrades s'explicarà el mateix, així que no et preocupis si no pots assistir a una!

Timeline:
  • 20/04 - 12:00 - A6002 Info session #1
  • 27/04 - 12:00 - A5102 Info session #2
  • 29/04 - 23:59 Finalització del termini d'inscripcions
  • 04/05 Decisions finals

Qualsevol dubte ens podeu enviar un missatge a Facebook o info@hackersatupc.org.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil