• Inici
  • Contacte

Programa Vulcanus: convocatòria 2015/2016

Introduïda: 28-10-2014
S'ha publicat la convocatòria del programa Vulcanus in Japan de la Unió Europea, per a estades de pràctiques en empreses industrials al Japó.
Aquest programa està adreçat a tots aquells estudiants de màster o d’últim any de Grau en Enginyeria Informàtica o de l’últim curs de l’Enginyera Informàtica (Pla 2003), que estiguin interessats en realitzar pràctiques en empreses japoneses amb un important component tecnològic.

El programa té una durada d’un any i consta d’una beca per a despeses de viatge i manutenció al Japó.

Els interessats en demanar la admissió al programa Vulcanus heu de presentar tota la documentació requerida a l'àrea de Relacions Internacionals de la FIB abans del 13 de gener de 2015.

Tota la informació sobre el programa i la documentació a presentar la trobareu a:

Data límit: 13 de gener de 2015

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS