• Inici
  • Contacte

Places mobilitat UPC-Xina i Tongji Sino-Spanish Campus 2014-2015

Introduïda: 04-07-2014
Es fan públiques les dues convocatòries de places de mobilitat acadèmica d'estudiants de la UPC de Grau, 2n cicle, i de Màster Universitari dels programes UPC-Xina i Sino-Spanish Campus de la Universitat de Tongji per al curs 2014-2015.
Podran prendre part en aquestes convocatòries els estudiants de la UPC dels centres que es detallen a les convocatòries i que compleixin els requisits següents:

Tenir la nacionalitat d'un dels països de la UE o bé la residència legal a l'Estat espanyol.

Cursar estudis de grau, de 2n cicle i/o màster universitari durant 2013-2014
Estar en disposició d'elaborar el Treball/Projecte Final de Carrera, Final de Grau o Final de Màster a Xina durant el 2n quadrimestre del curs 2014-2015
Per als estudiants de l'àmbit de l'arquitectura, estar en disposició de cursar assignatures de projectes o tallers, d'acord amb les instruccions de la seva escola.

Els estudiants hauran de presentar un únic formulari de sol·licitud i la documentació que es detalla en les convocatòries a la FIB abans del dia 18 de juliol.

La Unitat de Mobilitat d'Estudiants del Gabinet de Relacions Institucionals i Internacionalització de la UPC efectuarà la priorització provisional entre el 22 i el 23 de juliol i la comunicarà als estudiants interessats i al centre d'origen.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil