• Inici
  • Contacte

Estudiantat de grau: certifica el B2

Introduïda: 14-04-2015
A la UPC tots els estudiants han de complir el requisit de coneixement d'idiomes per obtenir el títol de grau.
Estudiant de 1r Certifica el B2

A partir del curs 2014-2015, els estudiants han d'acreditar el nivell B2 d'una tercera llengua amb un certificat oficial per obtenir el títol de grau.

El requisit de B2 afecta els estudiants que inicien per primer cop els estudis de grau provinents del batxillerat i les PAU o de cicles formatius de grau superior.

Més informació: Certifica el B2

Altres estudiants de grau: competència en 3a llengua

Si has accedit a la universitat abans del curs 2014-2015 o si hi has accedit aquest curs per una via diferent al batxillerat o als cicles formatius, has d'acreditar la competència en 3a llengua.

Més informació: Competència en tercer llengüa

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil