• Inici
  • Informació
  • Contacte

Josep Amat, premi d'honor de la Nit de les Telecomunicacions i de la Informàtica 2013

Introduïda: 21-02-2013
Josep Amat, doctor enginyer industrial i professor emèrit de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), ha rebut el Premi d'honor que es lliura en el marc de la XVIII Nit de les Telecomunicacions, que va tenir lloc el 18 de febrer a Barcelona.
El premi d’honor, lliurat a Josep Amat per Felip Puig, conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya en el decurs de la XVIII edició de la Nit de les Telecomunicacions i de la Informàtica que ha tingut lloc el 18 de febrer, està convocat conjuntament per l’Associació/Col·legi d’Enginyers de Telecomunicació (CETC) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF). La seva finalitat és distingir la persona amb una àmplia i destacada trajectòria professional relacionada amb l’Electrònica, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació o l’Audiovisual en l’àmbit tècnic, acadèmic, empresarial o institucional dins l’Estat espanyol.

Sala de Premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS