• Inici
  • Informació
  • Contacte

El Professor Mateo Valero, doctor "honoris causa" per la Universitat de Cantàbria

Introduïda: 23-03-2015
Mateo Valero ha estat investit doctor "honoris causa" en reconeixement a les aportacions científiques que ha realitzat en l'àmbit de l'arquitectura de computadors, especialment en el camp dels processadors vectorials.
La laudatio de Mateo Valero ha anat a càrrec del professor Julio Ramón Beivide, catedràtic d’Arquitectura i Tecnologia de Computadors de la UC, en un acte que presidit pel rector d’aquesta universitat càntabra, José Carlos Gómez Sal i en el decurs del qual també es van nomenar doctor honoris causa a Antonio Hernando, catedràtic de Física de la Matèria Condensada de la Universitat Complutense de Madrid, i a Marie Françoise Roy, professora emèrita de Rennes I (França).

Font: Sala de premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS