Saltar al contingut Menu
  • Mapa

Dos FIBers guanyen el DIBA App Contest 2016

Introduïda: 17-11-2016
La diputació de Barcelona ha proclamat guanyador del concurs al videojoc de realitat augmentada "Untrail", creada per Pau Tena Vidal i David García Ruíz, els dos estudiants del GEI.
La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, acompanyada del diputat d'Hisenda, Recursos Humans, Processos i Societat de la Informació, Joan Carles García Cañizares, van fer entrega ahir 16 de novembre, a l'estand que la corporació que té a l'Smart City Expo World Congress, dels premis 'DIBA Apps Contests' i 'DIBA IoT Contests'.

El premi 'DIBA Apps Contest' ha estat per l'APP Untrail, creada per Pau Tena i David García, tots dos són estudiants del GEI, de l'especialitat enginyeria del software i sistemes d'informació, respectivament.

Aquest videojoc de realitat augmentada ha estat dissenyat per fomentar la pràctica de l'esport entre els joves, al mateix temps que es promou el coneixement de la ciutat de forma lúdica. En aquest sentit, el jurat ha valorat l'originalitat i la creativitat de la proposta i els seu component innovador.

Font: Diputació de Barcelona

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS