• Inici
  • Contacte

Girls in ICT day 2016

Introduïda: 29-04-2016
La FIB i la UPC s'han sumat aquest any a la celebració del ICT Girl's Day, esdeveniment que es celebra el dia 28 d'abril a nivell internacional i que vol apropar el món de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a les noies.
A la Facultat d'Informàtica de Barcelona prop de 50 noies van gaudir d'una jornada plena d'activitats. Ens va acompanyar la professora Alícia Casals que ens va parlar de "Robots: Màquines o companys?". La Verònica López (Tech & Ladies) ens va explicar com és la vida d'una fiber una vegada titulada. Des d'Alemanya, per videoconferència, la Isabel Caballero de l'empresa Amadeus, ens explicava com una física està treballant amb temes de Data Science.

D'altra banda es van realitzar dos tallers, un de programació d'aplicacions mòbils dirigit per l'estudiant de la FIB Patricia Sampedro, i un altre de programació de robots, dirigit per l'estudiant de la FIB Eduard Seoane.

Arribada

Benvinguda

Xerrada d'Alícia Casals, Robots: màquines o companys?

Taller: Programa un robot

Taller: Programa la teva App!

Xerrada de Verònica López

Xerrada d'Isabel Caballero