• Inici
  • Contacte

Inscripció de l'examen CLUC d'anglès a la UPC

Introduïda: 16-10-2014
Del 20 a 31 d'octubre obert el termini d'inscripció de l'examen CLUC (Certificat de Llengües de les Universitats de Catalunya) d'anglès.
La inscripció s’ha de fer a través del portal d’idiomes de la UPC: http://www.upc.edu/slt/cursos/cluc-angles

El certificat de llengües de les universitats de Catalunya (CLUC) és un certificat oficial que acredita els nivells B1, B2.1 i B2.2 del Marc europeu comú de referència per a les llengüesmitjançant la realització d’una prova multinivell. El CLUC està reconegut a la UPC i a totes les universitats del sistema universitari català, i porta el segell d'acreditació CertAcles, de l’Asociación de Centros de Lenguas de Educación Superior, reconegut per la CRUE a tots els efectes i pel Ministeri per a les beques Erasmus+. L’assoliment del nivell B2.2 serveix per acreditar la competència en una tercera llengua. També es pot fer servir per reconèixer crèdits per idiomes.

El preu de l’examen per a membres de la UPC és de 75 €.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil