• Inici
  • Contacte

Programa d'idiomes de la UPC per al curs 2014-15

Introduïda: 03-10-2014
Ja es poden consultar les novetats del programa d'idiomes per al curs 2014-2015 del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC.
Uns dels aspectes a destacar són les actuacions que s'han realitzat per tal de facilitar l’acreditació del coneixement d’una tercera llengua per donar resposta al requisit del nivell B2 que hauran d’acreditar els estudiants de nou accés.

Entre aquestes mesures hi ha l’ampliació de l’oferta d’exàmens d’anglès per obtenir certificats amb validesa oficial (CLUC i Cambridge-ESOL), la creació d’un nou punt al Campus Sud (EPSEB) per a informació, matrícula i impartició de cursos d’idiomes, eI preu especial per als estudiants de grau que es matriculin al nivell 6 d’anglès (B2.2) i la convocatòria anual d’ajuts del 50% per a cursos d’idiomes adreçada als estudiants de grau.

Trobareu la informació més completa a: Idiomes UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS