• Inici
  • Informació
  • Contacte

La FIB colˇlabora a l'organització de l'Instant Banking Hack Day. Insripció encara oberta !

Introduïda: 09-09-2014
El cap de setmana de l'11 i 12 d'octubre la Facultat d'Informŕtica de Barcelona (FIB) colˇlabora a l'event Instant Banking Hack Day organitzat pel Banc de Sabadell, amb el suport de Mobile World Capital Barcelona i un grup d'empreses líders del sector TIC.
Consulteu al web els premis que podeu guanyar.
És un event obert a estudiants o grups d'estudiants, amb la intenció de cercar idees revolucionàries en l'àmbit de la banca electrònica i productes associats. Us hi podeu apuntar, trobar les bases de participació i premis a l'adreça instantbankinghackday.org fins el 26 de setembre a les 12h. Els guanyadors tindran la oportunitat de desenvolupar les seves idees. Us animem a participar-hi!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clŕssica Versió mňbil