• Inici
  • Informació
  • Contacte

I ediciķ del Māster Dual en Enginyeria Informātica (MEI)

Introduïda: 20-05-2016
La formaciķ dual consisteix en que els estudiants treballin a l'empresa al matí, mitjanįant un contracte en prāctiques de jornada completa, i cursin simultāniament un māster oficial de la FIB adaptat, a la tarda.
En aquesta modalitat l'estudiantat pot viure l'experiència d'estudiar i treballar al mateix temps, desenvolupant competències, actituds i habilitats per liderar projectes informàtics, a més d'obtenir experiència laboral.

El Màster MEI DUAL, màster de col·laboració universitat-empresa, va especialment adreçat als graduats universitaris en Enginyeria Informàtica.

Informació del MEI

Presentació del màster

Dimecres 25, 12h a la Sala d'Actes de la FIB

Video de la presentació

Vine i participa d'un projecte innovador!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil