• Inici
  • Contacte

Beques del govern de Taiwan 2015

Introduïda: 04-02-2015
El govern de Taiwan, a través de l'Oficina Econòmica i Cultural de Taipei a Espanya (OECT) publica dues convocatòries de beques
  • BECA TAIWAN 2015: Fins a 3 beques per a estudiants espanyols interessats en cursar els seus estudis de Grau, Màster o Doctorat a Taiwan.
  • BECA HUAYU 2015: Fins a 11 beques per a espanyols interessats en aprendre xinès mandarí durant un any o bé sis mesos a Taiwan.
Termini de presentació de sol·licituds, per a ambdues convocatòries: De l'1 de febrer fins al 31 de març de 2015.

Per a més informació consultar el detall a la pàgina web de l'OECT

Contacte: Oficina Econòmica i Cultural de Taipei a Espanya (OECT) dptoeducativooect@gmail.com

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil