• Inici

Horari:
matí de 10:00 a 14:00
tarda de 15:00 a 19:00
Aquest anys nous obsequis:
  • Una bossa d'obsequi (bossa, revista, llibreta, boli i suport de mòbil del FòrumTI) per tots els que vingeu a visitar el Fòrum TI.
  • Una bateria USB i participació en el sorteig de 2 tablets Nexus 7 pels que entregeu 12 curriculums a les empreses.
  • Participació en el sorteig de 2 tablets Nexus 7 pels que assistiu a una de les presentacions d'empreses.

Què és?
FòrumFIB és una associació d’universitaris formada per estudiants de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB). El seu objectiu principal és mantenir una plataforma de contacte entre el món professional i els estudiants d’Enginyeria de la Facultat.

L’associació es va crear l’any 1996 amb la intenció d’establir un nexe entre el món empresarial i l’estudiantat de la FIB. Des de fa un parell d’edicions l’esdeveniment va passar-se a anomenar “Fòrum de les Tecnologies de la Informació”. Val a dir que és un dels únics fòrums universitat-empresa que està organitzat única i exclusivament per estudiants, la qual cosa fa que les persones implicades adquireixin noves actituds i habilitats en la gestió de projectes.

Objectius
La tasca més important que desenvolupa l’associació és la de dur a terme la organització del Fòrum de les Tecnologies de la Informació. Aquest té per objectiu apropar el món empresarial als estudiants, facilitant el contacte directe entre aquests i les empreses del sector.

forumti.upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS