• Inici
  • Contacte

Premi FIB Alumni al millor Projecte Fi de Carrera o Treball Final de Grau

Introduïda: 15-07-2014
Aquest Premi és un reconeixement que fa l'Associació d'Antics Alumnes de la FIB a l'estudiantat, el qual comporta una dotació econòmica de 1.250,00 euros per a l'estudiantat que esdevé guardonat.
Qui pot participar-hi?
Pot participar en aquesta convocatòria l’estudiantat de la FIB que acompleixi les següents condicions:
  • Que hagi presentat durant el curs acadèmic 2013-2014 el Projecte Final de Carrera o Treball Final de Grau de qualsevol de les següents titulacions impartides per la FIB: Enginyeria Informàtica, Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes o Grau en Enginyeria Informàtica.
  • Que hagi obtingut Matrícula d’Honor en l’avaluació del PFC o TFG.
  • Que el PFC o TFG no tingui cap requeriment de confidencialitat o impediment legal per publicar la memòria a través del servei de biblioteques de la UPC, així com per la difusió del resum del treball, en el cas que resulti guanyador.
  • Que sigui soci júnior o numerari del FIB Alumni (el Cercle Fiber).

Termini de presentació
El termini màxim de presentació de la sol·licitud, juntament amb la documentació corresponent, és el 30 de setembre de 2014.

Més informació del Premi FIB Alumni

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS