• Inici
  • Contacte

Concurs Smart Campus Nord UPC

Introduïda: 20-04-2015
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb la col·laboració d'Indra Ssistemas i de la Fundació Princesa de Girona (FPdGi) posa en marxa el concurs Smart Campus Nord UPC.
Aquest concurs té l'objectiu de desenvolupar la creativitat i les idees emprenedores dels estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Requisits:
Els participants han de ser estudiants matriculats a la UPC durant el curs 2014-2015, es poden presentar individualment o per equips (màxim 3).

Els projectes han de ser aplicacions de software per a dispositius mòbils amb l'objectiu de millorar la vida dels estudiants al Campus Nord de la UPC.

Calendari:
13 d’Abril – 3 de Maig. Recepció d’idees
4 – 5 de Maig. Taller formació SOFIA2
6 – 31 de Maig. Desenvolupament de l’app
1 – 10 de Juny. Selecció APPS finalistes i defensa davant del jurat.

Premis:
- 3 Beques de Pràctiques de 6 mesos a Indra, una per equip guanyador
- Beques per a assistir al Forum IMPULSA 2015 (Girona, juny 2015), per a tots els membres del equip
- Possible incorporació de l'aplicació al Campus Nord.

Inscriu-te aquí.
Llegeix aquí les Bases del Concurs.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil