• Inici
  • Contacte

Acte Acadèmic curs 2016-2017

Introduïda: 29-11-2016
El passat dijous 24 de novembre, es va celebrar a l'auditori de l'Edifici Vèrtex l'Acte Acadèmic de la FIB on es van lliurar les acreditacions als graduats del curs 2015-2016

A l'acte van assistir més de 500 persones entre titulats i acompanyants.

La conferència "Ciutats del futur, tecnologia, innovació, emprenedoria" va ser a càrrec del Sr. Josep Lluís Larriba, professor de la FIB, CEO d'Sparsity i director de DAMA-UPC.

Jordi Casanovas i Àlex Vidal van explicar les seves experiències com estudiants graduats aquest curs del GEI i del MIRI, respectivament.

A l'Acte Acadèmic es van lliurar acreditacions especials als millors expedients acadèmics de cada titulació així com al personal de la Facultat amb més de 25 anys de dedicació.

La Sra. Silvia Sousa, Directora de Sector Públic i Responsable d’Staffing d’everis Barcelona, va fer entrega del premi everis als dos millors expedients acadèmics del Grau en Enginyeria Informàtica.

D'altra banda, la menció a l'emprenedor de l'any 2016 va ser per a l'exFIBer Abel Elbaile, cofundador de DAE Engineering. El Sr. Josep Lluís Larriba li va fer el lliurament del diploma.

A continuació, va tenir lloc el lliurament de les acreditacions Talent per part del Sr. Josep Ramon Herrero.

Albert Herrero, president de FIBAlumni, va fer lliurament del Premi FIB Alumni al millor Projecte de Final de Carrera o Treball Final de Grau.

Després de l'acte, que va concloure el Sr. Enric Fossas, rector de la UPC, es va convidar els assistents a una copa de cava.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil