Una beca Erasmus per fer el TFM a la University of Warmia and Mazury (Olsztyn, Polònia)

Esteu aquí

Convocatòria de beca de mobilitat per a estudiants del programa Erasmus+ dins del Consorci SmartTransLog@EU per al curs acadèmic 2016-2017.

L'Institut d'Estadística i Matemàtiques Aplicades a l'Edificació (iemae.upc.edu) participa en el Consorci Erasmus+ SmartTransLog@EU (UOC+UPC+UPF+UPM+UPN), https://smarttranslog.wordpress.com, i disposa d’una beca d’Erasmus per a estudiants de màster d’entre tots els centres amb els que les cinc universitats membres tenen acords Erasmus.

Aquesta beca és per desenvolupar el TFM, durant el primer quadrimestre del curs 2017-18 a la University of Warmia and Mazury (Olsztyn, Polònia). Es tracta de desenvolupar una interfície de recollida de dades d'inspeccions d'edificis, sobre tecnologia mòbil (telèfon o iPad)

El termini de la convocatòria finalitza el 16 de maig de 2017.

Els estudiants interessants haureu de posar-vos en contacte amb el professor Carles Serrat ( ) o el professor Vicenç Gibert ( ).

Bases de la convocatòria