Seminaris d'Empresa 2017

Esteu aquí

Del 30 de gener al 10 de febrer de 2017 organitzem la 20 edició dels Seminaris d'Empresa FIB.

Els Seminaris d'Empresa consisteixen en un conjunt de tallers impartits per professionals d'empreses punteres del sector i que comprenen temes sobre metodologies, eines i serveis en el camp de les Tecnologies de la Informació.

Qui pot participar en els seminaris?

• estudiantat de Grau en Enginyeria Informàtica
  • estudiantat dels Màsters Oficials de la FIB

Addicionalment, i prèvia sol·licitud personal, es podrà obrir la participació a estudiantat d'altres centres de la UPC.

Càrrega i valoració acadèmica:

• estudiantat de Grau en Enginyeria Informàtica: 1 crèdit optatiu de l’itinerari “Programa Cultural 1” per la realització de dos seminaris.
    • sense reconeixement acadèmic per als estudiants dels Màsters Oficials de la FIB

La sol·licitud dels crèdits optatius, o de lliure elecció, està subjecta a l’assistència als seminaris (mínim 90%) i s’ha de fer durant el període administratiu corresponent, a través del Racó.

Període de matrícula: (a través del Racó)

• del 9 al 25 de gener

La informació detallada, dels temaris i empreses que imparteixen els seminaris, la podeu trobar a la web: seminarisempresa.fib.upc.edu