Seminari Dissenya el teu futur

Esteu aquí

Si ets estudiant del GEI aprofita la nova edició del seminari "Dissenya el teu futur: com encarar la teva carrera professional" i aconsegueix 2 ECTS (crèdits optatius). Amb aquest seminari descobriràs com combinar treball i passió.

El seminari serà impartit conjuntament amb l'ETSETB, raó per la qual el nombre de places és molt limitat (4 places).

Dates: del 30 de gener al 3 de febrer de 2017
Horari: de 10:00 a 14:00 h
Lloc: Aula Multimèdia de l’edifici B3

Dates de matrícula: 23 i 24 de gener a les 10 del matí.
La matrícula es realitzarà presencialment a la Secretaria Acadèmica de la FIB sense ordre preestablert de matrícula i fins que s'exhaureixin les places disponibles. El preu del crèdit matriculat és el mateix que el d’un crèdit optatiu.

Comentaris d'estudiants d'edicions anteriors.

"El seminari va ser molt interessant, una gran oportunitat per plantejar-se el futur amb uns altres ulls, i conèixer altres punts de vista de la resta de participants. Van ser un dies molt fructífers i el recomanaria a tothom, sempre que se'l prengui seriosament, ja que no és un seminari d'anar a escoltar i marxar sense haver de reflexionar després de les sessions." G.R.P.