Presentació de projectes de cooperació al desenvolupament 2016

Esteu aquí

El proper 5 d'abril, a les 12h a l'Aula Màster del Campus Nord se celebrarà l'Acte de Presentació dels Projectes de Cooperació duts a terme a la UPC durant el 2016.

CCD Presentació Projectes 2016

Es presentaran algunes de les iniciatives en l'àmbit de la cooperació i la solidaritat que els membres de la UPC han dut a terme durant l'any passat. Aquest acte és una oportunitat de mostrar a la comunitat universitària alguns dels resultats dels diversos projectes de cooperació.

PROGRAMA DE L'ACTE

12.00 h: Benvinguda. Lourdes Reig, vicerectora de Relacions Internacionals de la UPC.

12.10 h: Presentació dels projectes:

•  “Tecnologia amb valors (AP-Drets)”. Jaime Oscar Casas, PDI EETAC.

• “Centre de formació i allotjaments tutelats per a joves en risc d’exclusió a Haribala (Índia)”. Erika Torrents, estudiant ETSAV,

•  “Suport TIC a Centres de Salut en zones rurals aïllades (Ghana)". Arnau Bonet, estudiant de l’ETSETB.

• “Ajuda als refugiats camp Petra Olympo” (Grècia). Eulàlia Sánchez, PDI de la FOOT

• "Planificació energètica amb energies renovables". Bruno Domènech i Laia Ferrer, PDI de l'ETSEIB

13.15 h: Lliurament de premis del XIV Concurs Fotogràfic “Imatges del Sud”.

13.30 h: Cloenda. Josep Casanovas, director del CCD.

Visita a l’exposició i refrigeri