Nou servei d'impressió a la FIB des de l'1 de març

Esteu aquí

Des del dia 1 de març s'ha posat en funcionament el nou servei d'impressió a la FIB, donant-se de baixa el sistema utilitzat fins ara a causa de la seva obsolescència.

El nou servei gestionat per Reprografia Canon consta d’una impressora multifunció situada als laboratoris de l’A5. Tanmateix, podreu utilitzar la resta d’impressores Canon ubicades pel Campus Nord i Campus Sud i altres Escoles o Facultats de la UPC.

La impressora multifunció de Canon de l’A5 permet tant fer impressions (en B/N o color)  com fotocòpies, escanejar documents i l’enviament posterior als vostres correus electrònics.

Per a poder utilitzar aquestes impressores necessiteu tenir el carnet UPC o bé autentificar-vos amb el vostre compte del Racó a la mateixa impressora.

La FIB dóna un abonament inicial de 24 pàgines (B/N A4 doble cara)  per als estudiants. Per a l’obtenció d’aquest abonament heu de passar pel Servei d’Operació de l’A5 o el C6.
Cada estudiant podrà disposar d’un abonament aquest quadrimestre i serà vàlid fins que acabi el quadrimestre en vigor.
Una vegada exhaurit l’abonament, podreu carregar saldo al Centre de Reprografia del Campus, situat a la plaça del mig.

Consulteu el Servei d'impressió.