Inscripcions a la 2a edició del projecte Aula Lliure de la FIB

Esteu aquí

Vols ser professor de l'Aula Lliure? L'Aula Lliure torna el pròxim quadrimestre amb noves assignatures, apunta't!!!

Aula Lliure

Participa en el projecte de mentorització acadèmica - Aula Lliure - impartint classes de reforç de les assignatures de Fase Inicial del Q2 (EC, M1, M2, PRO2) als estudiants del grau en Enginyeria Informàtica.

2 crèdits ECTS de recompensa per als voluntaris (estudiants del GEI).

Cada assignatura s'oferirà en 2 torns, matí i tarda. Està previst començar les classes la setmana del 5 de març de 2018 i fer un total de 10 sessions de 2 hores per assignatura i grup

Els candidats han de ser estudiants de la FIB que hagin superat 90 ECTS del GEI i amb un bon assoliment de les competències transversals: 'Comunicació eficaç oral i escrita' i 'Treball en equip'.

Si estàs interessat envia el teu CV i expedient acadèmic a . A l'assumpte del correu inclou la capçalera [Voluntaris Aula Lliure], i al cos indica'ns de quines assignatures voldries fer classe, per ordre de preferència.

Data límit per enviar la teva sol·licitud: 20 de desembre de 2017.

Si vols més informació adreça’t a la Delegació d'Estudiants de la FIB (DEFIB) fent servir el correu anterior.