I després del Màster, què?

Esteu aquí

El proppassat 25 de maig va tenir lloc, en el marc del màster de Secundària, la Jornada "I després del Màster, què?".

La jornada es va iniciar a les 16 h amb el Sr. Eduard Vallory i Subirà, director del programa Escola Nova 21.

A continuació el professor Antoni Hernández ens va parlar de l'Erasmus+ i més: Projectes europeus per a docents.

També ens va acompanyar en Xavier Vilalta Piferrer, responsable del servei de Personal Docent (Serveis Territorials al Baix Llobregat), parlant de la Borsa de Treball del personal docent (Departament d'Ensenyament).

La jornada va finalitzar a les 19h amb la taula rodona: Del màster a la docència, moderada pel professor Antonio Hernández i on van participar els ex-estudiants del Màster Esther Rodríguez (TEC), Lucas Pardo (FP) i Margarita Castañón  (TEC).