FòrumTIC us porta activitats realitzades per NAE

Esteu aquí

El pròxim dia 21 de febrer vine a la Sala de Juntes a conèixer a l'empresa NAE i aprèn sobre el sector tecnològic empresarial.

El pròxim dia 21 de febrer, des de les 11:00h fins a les 14:00h, es duran a terme una serie d'activitats en la Sala de Juntes (edifici B6, 1a planta) per tal de conèixer a l'empresa NAE i aprendre sobre el sector tecnològic empresarial. Tenen seu a Barcelona, Madrid, Bogotà i Ciutat de Mèxic. Aprofita l'oportunitat de portar el CV i fer contactes. La participació és oberta a tothom.

Les activitats preparades són les següents:

11:00h-12:00h Presentació corporativa

• Presentació de negoci. Un dels nostres consultors junior explicarà als estudiants COM és treballar a NAE (tipus de projectes, filosofia, manera de treballar, condicions de treball, oportunitats...).
  • Presentació de model de persona. Un dels membres del Departament de Recursos Humans explicarà QUIN és el nostre model de creixement i assignació de projectes per assegurar la felicitat i el desenvolupament professional.

12:00h-13:30h Exercicis

• Estudi d'un cas de negoci (depenent del nombre d'estudiants que s'apuntin es faran dos grups). S'intentarà recrear un ambient als estudiants perquè experimentin com és la gestió de projectes i quines són les variables més importants per a liderar un projecte exitós.
  • Cas pràctic de treball en equip.

13:30h-14:00h Preguntes i comentaris

Tindrem sorpreses i regals per als participants! T'hi esperem!

Recorda:

Dia: Dimecres 21 de febrer de 2018
Horari: d'11:00h a 14:00h
Lloc: Sala de Juntes FIB (edifici B6, 1a planta)

Envia el teu CV a

Més informació: www.forumtic.upc.edu/nae