Estudiants de SI de la FIB assisteixen a una subhasta

Esteu aquí

Un grup d'uns vint estudiants de la FIB, de les assignatures SIO i PSI de l'Especialitat de Sistemes d'Informació del GEI, van assistir a la darrera subhasta de l'empresa barcelonina Bonanova Subastas.

Visita estudiants de SIO i PSI a Bonanova Subastas

Acompanyats pel professor Joan A. Pastor van poder observar in-situ la dinàmica d'una típica subhasta presencial d'objectes d'art i antiguitats, amb exemples de licitacions competitives a sala, per telèfon i per plataforma online. Els estudiants van demanar de veure una subhasta real, com a forma d'entendre millor el negoci i els processos d'aquesta mena d'empreses de subhastes.

Mentre que els estudiants de SIO fan un anàlisi de la situació i funcionament actual d'aquestes empreses i dels seus sistemes d'informació, els estudiants de PSI preparen un pla estratègic de sistemes i tecnologies d'informació per a empreses d'aquest sector, un sector que funciona encara de forma força tradicional i on es poden plantejar moltes possibles innovacions i millores bassades en sistemes i tecnologies d'informació.

Agraïda per la visita, la Directora-gerenta de Bonanova Subastas respondrà personalment aquesta mateixa setmana als dubtes i qüestions que estan preparant els estudiants de SIO i PSI, a través del professor Pastor.