Estrena de la pel·lícula "Julia ist"!

Esteu aquí

Invitació a l'estrena de la pel·lícula "Julia ist", dirigida per una exalumna Erasmus de la UPF. Diumenge 14 de maig, a les 19h.

Film Julia IST

S'estrenarà oficialment als cinemes el 16 de juny i el proper diumenge 14 de maig hi ha un acte de llançament a la Filmoteca de Catalunya, amb el suport de la Comissió Europea.

Sobre l'event

Aquest passi inicial del 14/05 tindrà lloc a les 19h. Serà una sessió molt especial ja s'emmarca dins de la celebració del 30è aniversari del programa Erasmus. El passi anirà seguit d'un col·loqui moderat per l'Oriol de Balanzó.
La sessió és gratuïta, amb inscripció prèvia. Reserveu la vostra entrada.

Sobre la pel·lícula
‘JÚLIA IST’ és el debut com a directora de la jove barcelonina Elena Martín, que durant el 2013 va estudiar un semestre a la Freie Universität de Berlin, gràcies una beca Eramus. La seva estada a Berlín ha estat el motor d’aquesta història.

La pel·lícula va brillar al Festival de Màlaga, on va obtenir la ‘Biznaga de Plata a la Mejor Película’, la ‘Biznaga de Plata a la Mejor Dirección’, i el ‘Premio Movistar+’.

Més informació
Podeu trobar més informació sobre l'esdeveniment a: http://www.filmoteca.cat/web/programacio/cicles/construint-europa-programa-erasmus/julia-ist

Per més informació sobre“Júlia ist”, visiteu: Facebook, TwitterInstagram.