Beques Fulbright 2018: Institut d’estiu per joves universitaris als Estats Units

Esteu aquí

Oportunitat de rebre una beca per a joves estudiants de grau que estiguin a segon o tercer curs i vulguin fer una estada de cinc setmanes als Estats Units.

Logo Fulbright España

Està oberta la convocatòria de les beques Fulbright. Es tracta de beques d’institut d’estiu per joves universitaris d’entre 19 i 23 anys que estiguin matriculats actualment a segon o tercer curs del grau. S’ofereix la oportunitat de passar cinc setmanes als Estats Units.

El termini per fer la sol·licitud acaba el 27 de desembre i pots visitar el web oficial per més informació. El curs es durà a terme entre juny i juliol de 2018.

La beca cobreix tots els costs associats a la participació en l’institut, incloent: viatge i transport, cost del curs, estada a la residència universitària, manutenció i una assignació per llibres, activitats culturals i gastes no previstos durant la duració del curs. S’inclou també una assegurança d’accident i malaltia.

Accés a la sol·licitud electrònica