Atos IT Challenge 2018

Esteu aquí

Els chatbots i la Intel·ligència Artificial seran els protagonistes del concurs 'Atos IT Challenge 2018' en el qual participen estudiants d'universitats de tot el món.

En la seva setena edició d'aquesta competició tecnològica internacional participen estudiants d'universitats de tot el món, que hauran de proposar conceptes innovadors entorn d'aquests dos grans temes.

Les interfícies de conversa intel·ligents (o bots) proporcionen als éssers humans una forma convenient d'interactuar amb els sistemes de IA. La combinació de Chatbots i IA ofereix una oportunitat perquè els estudiants treballin en un dels temes més emocionants i amb més futur del moment.

La Intel·ligència Artificial és una tecnologia que està canviat les regles de joc i s'utilitza ja en molts sectors, incloent Call Centers, Videojocs, Diagnòstic Mèdic, Detecció de Fraus, Vehicles sense Conductor, Vigilància i Seguretat.
No obstant això, malgrat tots els seus avantatges, per a moltes persones es veu com una possible amenaça, i diferents col·lectius ha realitzat peticions perquè es reguli i es protegeixi a la humanitat contra la IA, evitant que quedi fos de control.

El concurs ofereix als estudiants l'oportunitat de convertir les seves idees en conceptes de treball i l'equip guanyador rebrà un premi de 10.000€, que els permetrà fer realitat la seva app. Els equips poden estar formats per 2 o 4 membres i la inscripció online estarà oberta fins al 30 de novembre de 2017.

Els 15 millors conceptes presentats a la competició es donaran a conèixer a mitjans de desembre. Seguidament, els equips començaran la segona etapa de la competició: el desenvolupament de l'aplicació. El guanyador del Atos IT Challenge 2018 es donarà a conèixer a París al juliol de 2018.

Més informació i registre: https://www.atositchallenge.net/