Acte Acadèmic 2017/2018

Esteu aquí

El passat 23 de novembre, es va celebrar a l’auditori de l’Edifici Vèrtex l’Acte Acadèmic de la FIB on es va lliurar les acreditacions als graduats del curs 2016/2017.

A l’acte van assistir més de 500 persones entre titulats i acompanyants.

En aquesta ocasió vàrem convidar a l’Ignasi Terraza,  pianista i titulat per la FIB promoció fiber 86, que ens va amenitzar amb preludis musicals durant tot l’acte.

Carla Diví Cuesta i Marcos Maroñas Bravo van explicar les seves experiencies com a estudiants graduats aquest curs del GEI i del MIRI, respectivament.

A l'Acte Acadèmic es van lliurar acreditacions especials als millors expedients acadèmics de cada titulació així com al personal de la Facultat amb més de 25 anys de dedicació.

La Sra. Raquel Vilardaga Meseguer, directora de Línia d’Infraestructures d’everis Barcelona, va fer entrega del premi everis als dos millors expedients acadèmics del Grau en Enginyeria Informàtica.

Programa Mentories. Primera edició Curs 2016/2017.

A continuació va tenir lloc el lliurament de les acreditacions Talent per part del professor Josep Casanovas, director del quart any del programa.

És va celebrar la fita assolida de 10.000 titulades/titulats en Enginyeria Informàtica i que va recaure en l’estudiant Ricard Sory Pons. I el vàrem compartir també amb titulades i titulats de promocions anteriors.

Albert Herrero, president de FIBAlumni, va fer lliurament del Premi FIB Alumni al millor Treball Final de Grau.

D'altra banda, la menció a l'emprenedor de l'any 2017 va ser per a ABITARI, i van recollir la menció el Sr. Eloi Hernández i el Sr. Pau Tena cofundadors de l’empresa.

Després de l'acte es va convidar els assistents a una copa de cava, per invitació de FIBAlumni.