Ramon Nonell rep la Menció FIB a la 15a Festibity

Esteu aquí

El professor de la FIB Ramon Nonell, del departament d'Estadística i Investigació Operativa, ha rebut la Menció FIB en reconeixement a la seva tasca durant 25 anys com a Secretari Acadèmic de la Facultat d'Informàtica de Barcelona.

El dijous 11 de maig s’ha celebrat a La Cúpula de las Arenas la Festibity (Festa de les Tecnologies de la Informació). Durant l’acte s’atorguen quatre Mencions Festibity: guardons lliurats per la Facultat d’Informàtica de Barcelona i FIB Alumni (Associació d’Antics Alumnes de la FIB) en reconeixement a la tasca de persones o empreses que s'hagin distingit en l'àmbit de les tecnologies de la informació, defensant uns valors o unes maneres de fer en sintonia amb els objectius de FIB Alumni i de la FIB.

Enguany la Menció FIB recau en Ramon Nonell, un professor d'estadística, matemàtic, i filòsof que durant més de 25 anys ha estat un puntal per a la Facultat. El seu tarannà i bon criteri ha ajudat a conduir la FIB, cohesionant equips deganals, interpretant i redactant normatives i reglaments, donant suport als òrgans de govern i certificant milers i milers de documents. La seva expertesa i seny l'ha convertit en un referent per a tota la UPC.

Més informació: El taletTIC a la 15a Festibity